C.4.11.2 Op verhaal komen
‘HELPENDE HANDJES’ Stap 1: Vertel de leerlingen: ‘Simson is de allersterkste van het land. We gaan onderzoeken wie de sterkste in deze groep is. …
‘HELPENDE HANDJES’ Stap 1: Vertel de leerlingen: ‘Simson is de allersterkste van het land. We gaan onderzoeken wie de sterkste in deze groep is. …
Om in het verhaal te kunnen stappen en het te verkennen, stel vragen aan je groep. Verhelderingsvragen om na te gaan of ze het goed hebben gehoord. …
Vertelling naar het Bijbelverhaal uit het Oude Testament, het Boek Rechters, Hoofdstukken 14-16. Bekijk de vertelplaat en vertel het verhaal.
‘KAPSELS’ Tip bij uitvoeringJe kunt kiezen uit twee verwerkingen voor de leerlingen. Stap 1: Vertel aan de leerlingen: ‘Simson heeft nog nooit zijn haren geknipt.…
Om in het verhaal te kunnen stappen en het te verkennen, stel vragen aan je groep. Verhelderingsvragen om na te gaan of ze het goed hebben gehoord. …
Vertelling naar het Bijbelverhaal in het Oude Testament, het Boek Rechters, Hoofdstukken 14-16. Bekijk de vertelplaat en vertel het verhaal.
‘HELPENDE HANDJES’ Stap 1: Vertel de leerlingen: ‘Simson is de allersterkste van het land. We gaan onderzoeken wie de sterkste in deze groep is. …
Om in het verhaal te kunnen stappen en het te verkennen, stel vragen aan je groep. Verhelderingsvragen om na te gaan of ze het goed hebben gehoord. …
Vertelling naar het Bijbelverhaal uit het Oude Testament, het Boek Rechters, Hoofdstukken 14-16. Bekijk de vertelplaat en vertel het verhaal.
‘KAPSELS’ Tip bij uitvoeringJe kunt kiezen uit twee verwerkingen voor de leerlingen. Stap 1: Vertel aan de leerlingen: ‘Simson heeft nog nooit zijn haren geknipt.…